jag är lucy in the sky,


har inte riktigt hunnit med att uppdatera. Idag är det hur som helst måndag och klockan är 12, jag har umgåtts med olle lite innan han drog till jobbet. Sen har jag varit på bilskolan och bokat min första körlektion - imorgon. HÅLL TUMMARNA! Jag bokade även halkkörningen. Nu jävlar, jag SKA hinna få körkortet innan jag åker till USA. Skulle egentligen ha jobbat idag, men blev helt enkelt inte så. Så nu ska jag plugga lite körkortsteori, sen slutar olle då ska han och jag plus anna åka och bada. Varför är du inte ute i solen- kanske ni tänker nu? jo, grannarna tyckte det var en PERFEKT dag att ta ner alla träd de hade, så vi har världens största grävmaskin 2m från tomten som låter som jag vet inte vad.. jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0