Imorgon gäller det!


har tillbringat dagen på stan och köpt in saker- så nu har jag fixat allting och allt är nedpackat. Fick ta ur lite saker och sånt, jobbigt. Det var sjukt svårt att packa ner allt på 23 + 8kg. det är ju knappast någonting. Men tror jag har lyckats. Var och växlade pengar till dollar förut (elli är iväg och växlar mer just nu) så att jag är redo inför New York. Can't believe that the D-DAY finally is here!  - imorgon ska jag upp vid kvart över tre, sen sätta sig i en bil och mot arlanda. Ska försöka blogga innan - har väldiga problem med att blogga från mobilen - den vill inte lägga in några bilder. Ska kolla om jag kan fixa det! Men ikväll tänker jag nog inte blogga mer (eller kanske) för jag ska umgås med min familj, mina djur och min pojkvän.


A LOT OF LOVE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0