I'm a happy happy girl, with a happy happy smile


okej, nu dör jag. Jag orkar inte vänta en dag till på min placering. Jag vågar inte ens läsa igenom min ansökan - va den så dålig alltså? Har väntat på det där samtalet i 188 dagar nu. Och vad hände med familjen jag hade först?! Hittade de någon bättre än mig? - ångrade de sig efter ett tag pga att jag inte verkade bra? Det finns två saker jag hatar här i livet och det är att vänta och att inte veta - precis som det är nu. Jag kan åka den 9 augusti (synd för då har jag inget visum) eller så kan jag lika väl åka den 13 september. Blir lite ledsen i hjärtat när jag tänker på att ingen vill ha mig - kanske är det lika bra att stanna hemma och va med familjen som vill ha mig. (eller så vill de inte det - därför de skickar iväg mig..)

haha förlåt för depprimerande inlägg, men läser om alla som är iväg nu - de verkar ha det så sjukt bra med sina perfekta familjer...

Kommentarer
Postat av: MIss E

jag lider med dig...

2011-08-03 @ 12:35:08
Postat av: Anonym

Det kommer en familj snart ska du se! Det handlar väl oftast om att det är skolan de har problem med och inte om att de inte hittat någon familj :) och det finns säkert massor av familjer som vill ha dig - det tvivlar jag inte på! Du ser ju så himla snäll och söt ut! Så ta det lugnt och njut av att få vara hemma lite extra! :)

2011-08-03 @ 14:20:40
Postat av: Erika

Det kommer en familj snart ska du se! Det handlar väl oftast om att det är skolan de har problem med och inte om att de inte hittat någon familj :) och det finns säkert massor av familjer som vill ha dig - det tvivlar jag inte på! Du ser ju så himla snäll och söt ut! Så ta det lugnt och njut av att få vara hemma lite extra! :)

2011-08-03 @ 14:21:24
URL: http://erikahej.blogg.se/
Postat av: Emilie

Sv: länkat och klart! :D Asså shit, I FEEL YOU! Går snart under om jag inte får en placering snart... USA känns så overkligt liksom. Vilken amerikansk organisation har du?

2011-08-03 @ 15:04:43
URL: http://emilieusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0