Hejdå orkanen ?


Solen börjar nu komma fram lite här utanför och vem vet, kanske flygplanen har börjat gå tills imorgon. Skulle vara så lycklig om jag fick åka till min värdfamilj imorgon. Rätt segt att bara sitta på hotellrummet och vänta på ingenting.. Städpersonalen bara skakade på huvudet och sprang iväg när de såg vårat rum. Pratade med min vbror igår - han är 7år. Och var orolig för att jag skulle drunkna. Han är gulligast i världen. Det är han på bilden - söt va? Klockan 12 (18 i sverige) ska vi ha ett möte med alla utbytesstudenter för att kolla allas flyg. Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg här ifrån. 3 dagars shopping på manhattan slutade i orkan och ullaredsshopping.
- Spännande, men rätt långtråkigt också.


har ni frågor så är det bara att fråga på!

KRAM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0