Goodbye my lover, goodby my friend!

Idag hade jag min sista körlektion (någonsin hoppas jag). Efter det hade jag farväl picknick tillsammans med anna. Hon hade bakat och tagit med sig godis och allt. Jättemysigt var det. Jag kommer sakna min fina anna!
Efter picknicken drog vi till staden, jag inhandlade presenter till familjen. Sen kom olle och hämtade mig, vi köpte hem lite mat och bara chillade framför TVn. Jag mejlade lite med min värdfamilj och sånt. Sen drog jag till stallet, träffade tilda för sista gången, red ut en sväng i skogen och pratade om allt och inget. Nu sitter jag här, har precis ätit räkor med familjen, duschat och fixat mig. Nu ska jag och min pojke kolla på film och äta godis. Imorgon blir det en dag på marknaden samt resturang, kameran hänger med!
Love x3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0