Godmorgon!



haha sorry - videon ville inte laddas upp på youtube. Kan det kanske bero på att vi har badkläder på oss? jobbigt läge.. Idag skulle vi iallafall för första gången sova ut ordentligt på tre veckor. Och vad tror ni inte jag gör?! JO, jag vaknar vid halv 8. Kändes ju lite sådär. Kändes förövrigt som att jag hade drömt allting om USA. Kan inte riktigt förstå att jag ska flytta till USA om 9 dagar. Igår provpackade jag lite, hade i ungefär 70% av allt jag ska ha i och det blev ca 12kg. Så det ska nog gå att fixa, så sjukt svårt med alla kläder - va ska man ha med sig och vad ska man strunta i? Och skor... Men, mamma sa att om jag packar 18kg så kan ju de skicka sakerna jag inte får plats med! Måste även välja ut mina favoriter bland mina 6par kängor - vilka ska med? Jani, det är inte lätt dethär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0