Godmorgon

Klockan är 6.40 här nu, vi vaknade av vinden och upptäckte att taket läcker så det är en stor vattenpöl av halva golvet. Kan verkligen inte fatta att detta verkligen händer. Vädet ute är ruskigt, gatorna är hela tomma förutom en polisbil.
Skulle inte förvåna mig om taket ramlade in snart. Jag undrar hur de två våningarna över oss ser ut..


det roliga är att det inte bara är plött, det är seriöst en djupvattenpöl. Jag kan ta upp vatten från golvet med händerna! Nu har vi fyra muggar och en colaburk som fångar lite av vattnet, men långt ifrån allt!

nu (5 min senare) ser det dubbelt så hemskt ut. Ser verkligen ut som att om 3,2,1.. kommer taket rasa in.
Har inte hört något om evakuering än, antar att vi blir kvar här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0