funny!!!

hände en väldigt rolig sak i onsdags föresten, skulle som sagt till amerikanska ambassaden. Var noga med att välja rätt kläder så att jag skulle se anständig ut. Åkte till olle på tisdagskvällen endast i mjukiskläder och tog med mig de andra kläderna i en väska. Grejen va bara att när jag sedan klockan 4 på onsdagsmorgonen skulle ta på mig kläderna så upptäcker jag att jag har glömt bh. förstår ni!?!?!?! jag skulle ha på mig ett stort fluffigt linne rätt urringat sen en skjorta över. Jag fick alltså under hela dagen gå omkring och dra upp det där jäv*a linnet för att inte visa mina boobies inför alla (vilket jag nog gjorde ändå). Typiskt. Hur som helst, så fick jag ju mitt visum!
nu ska jag till bilskolan, orkar inte.. puss

Kommentarer
Postat av: maria

hahaahah ewelinaaa dåee! :) hoppas du får placering snaart ! :D

2011-08-14 @ 05:39:55
URL: http://mariamerica.devote.se
Postat av: Beatrice

Tjena Norrköpiiing! :) Det går..inte. alls. Nejvars, men eftersom vi bara är 25 % kvar utan placering känns det ju som att den är nära till hands nu, åtminstone. För övrigt loggade jag in på mitt ISE-inlogg för ett tag sen och såg att jag är Nevada-guaranteed, så jag hoppas verkligen att något är på gång. :) När var det du skulle åka nu igen?

2011-08-15 @ 01:04:03
URL: http://exchangestudeent.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0