Fråga

Vad är du räddast för när det gäller din resa till USA?




Ända sedan jag var liten har jag varit väldigt petig i maten, jag får helt enkelt inte i mig saker jag inte tycker om. Och när jag väl äter så äter jag väldigt lite. Det är inte så att jag liksom bantar eller något sånt - jag har bara en liten magsäck och blir väldigt lätt mätt. Kan vara så att jag äter en macka till frukost sen inte är hungrig till lunch - förstår ni? Och jag är rädd att det ska ses som otacksamt eller att de tror att jag är bortskämd. Jag är inte heller så mycket för efterrätter och bullar och muffins och sånt. Och jag tänker rätt mycket på vad jag stoppar i mig när det gäller fet mat, kolhydrater och socker. DET tycker jag känns väldigt jobbigt och är något jag måste ta upp med familjen så fort som möjligt! Hoppas att jag får en träningsfamilj som också tänker på vad de äter, att de rör på sig och sånt! Kram :)


(tack för frågan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0