Fråga

Hej!
Har en liten fråga till dig :)
Gjorde du något delstatsval, och vilka i så fall?
Jättebra blogg, och ha ett toppenår i Michigan!
Kram

Hej Linnea!
Ja, jag valde att göra delstatsval. Jag valde 1. Arizona, 2. Michigan och 3. Nevada,
och nu är det 7 dagar kvar tills jag tar mig till michigan. Jag tycker det är smart att göra delstatsval, då det finns så sjukt många OLIKA stater i USA och man vill ju komma någonstans där man känner att man passar. Sen är det så klart inte säkert att man kommer till staterna man önskar, men då har man iallafall lite koll på vart man hamnar. De säger att de inte är säkert att man hamnar där man önskar, men verkar som de flesta gör det! TACK så mycket gullis. Jag hoppas på att få världens bästa år!
Kram :)

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Jaha, så du valde Michigan, kul att du hamnade där! Hur kommer det sig att du valde Michigan då? :)

2011-08-21 @ 23:51:53
URL: http://nicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0