finisar

ni hade väl tänkt er att få en massa sånahär bilder under min tid här I New Jersy?

jag är ledsen, men jag kommer inte komma in till New York city. Förstår ni hur jobbigt det känns? Jag kan liksom SE det från mitt fönster, men kommer aldrig kunna åka dit. (tror inte min värdfamilj reser så mycket) Men jag är glada att ni fortsätter läsa min blogg ändå, det är sjukt att jag sitter här. 543058459805938 mil (okej - inte så mycket) ifrån er.
Idag kommer det inte hända någonting här, vi ska typ kolla på film och äta onyttigt.
Så därför tänkte jag att ni kanske kunde ge lite förslag på vad ni vill se.
Jag filmade lite av stormen nyss, blev inte så bra men iallafall något. Den är färdigladdad om exakt 100 minuter.


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0