explorius.



fick förövrigt höra här om veckan att det har varit inbrott på exploriuskontoret och de hade snott alla datorer med mera. Med all information om alla studenter och sånt. Bara hoppas att de har något extra minne där de laggt in allt. Förstår inte ibland vad människor tänker med. Jag menar, vad får de ut de som tog de datorerna? De får jävla mycket onödig information om studernter de inte ens känner till, sälja vidare datorerna? Hur pengar desperat får man vara.. Ibland känns det som att vi svenskar bara lever för våran egen skull, man struntar i andra så länge man själv mår bra, man trycker ner andra för att själv se bättre ut. Nu menar jag inte att alla svenskar är så här, men alldeles för många. - hemskt!


Kommentarer
Postat av: Linn

vem var det som freakin gjorde din bloggdesign? min ser ut som HELL och jag orkar inteeeeee! hahahah.

2011-08-10 @ 01:27:03
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0