explorius <3

Tycker lite synd om explorius just nu faktiskt. Jag har fått ca 4 mejl de senaste 2 månaderna med meddelnadet "vi vet tyvärr ingenting om din placering än - ha is i magen så ringer vi så fort vi vet!" Och jag är nog inte den enda som mejlar och ringer och frågar. Dom är så fina dom, lilla explorius.

Dagens mejl lät:

Det kan hända att du blir placerad i Michigan men en annan delstat kan det också bli.  Regional manager som är ansvarig för din placering befinner sig nog i Michigan.


Förövrigt ringde det något konstigt nummer idag till min telefon, hann inte svara och när de ringde igen va jag så sjukt nervös. harklade mig och sa på mitt trevligaste sätt " TJA SNYGGING ", haha nej men "Hej det är Ewelina" - ni vet sådär vuxet och töntigt.. DOCK var det trafikskolan - då va ja inte lika trevlig längre.. FAN!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0