3,2,1 - DRÖMMEN BÖRJAR NU.


SHIT va krångel. Kommer till flygplatsen vid 7 och upptäcker att jag har glömt allting hemma typ. JIPPI. Men med världens bästa människor runt omkring mig så klarade jag mig precis på planet. Det var som en film liksom - sprang i sista sekunden. Jaja, det ska vara lite spänning i livet! Flyg resan var SEG eftersom jag satt själv och min tvskärm hackade upp sig. (MAMMA LÄS DETTA NOGA:) Men jag somnade till lite och sov i kanske 2h. Flygmaten var ändå helt okej, typ det ända jag ätit idag. Fyra köttbullar och en macka - köpte en cola förut också. Av någon konstig anledning smakar den inte lika gott som svensk cola - BRA för mig! Här är det iallafall typ 30 grader och jättefint. Klockan är 18 typ och vi ska snart sticka ner och äta på resturangen. Sitter på mitt hotellrum nu med min rumskompis. Ni skulle ha fått massa bilder - men jag har glömt kamerasladden. OUPS!

vill skicka en STOR FET puss till hela sverige. FAN va bra ni är!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stoppa in minneskortet i datorn så kan du föra över bilderna! :D

2011-08-26 @ 23:46:07
Postat av: ewelina

Datorn har dock inget sånt direkt grej.. :/ måste ske via sladd.. -.-

2011-08-26 @ 23:57:01
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0