we feel it before we say it.

började morgonen med att en vacker människa kom skuttandes med en pappersbit i handen. Min man tog sitt körkort idag och det firades med solhäng, trip till staden, paus sallad och lite mer mys i solen. Det är så konstigt det där med kärlek. Att man kan tycka om en människa så himla mycket.

Nu lämnade han av mig precis, har suttit i solen lite, funderar på att åka mot staden igen och träffa en fin vän för lite fika på uteservering. Måste även inköpa lite påskägg. I like it!

Senare blir det iallfall att sticka till stallet, rida pollen lite och även ta lite kort när mor min rider. sen ska jag träffa olle igen, får se vad som händer och fötter!

på tal om fötter.. (jag dör)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aa men nice skor ju!!

2011-04-22 @ 19:00:38
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0