Veckans viktiga.

Nationella provet gick käpprätt åt helvetet. Men det gör mig inte så mycket jag tillbringade förmiddagen med anna. Vi åkte rally, tvätta bilen, laga världens godaste mat och åt glass på Halvars. Sen träffade jag Olle en sväng, yrade på stan och köpte världens finaste väska som jag gått och suktat efter i 7392 år. (visar bild sen). Just nu är jag på jobbet, på viktväktarna men ska snart hem. Imorgon är det fredag, vilket betyder matte, svenska och filmfeaks (film treornas slut projekt), 3 timmar bio med världens finaste skola samt världens bästa pojkvän. Sen hoppas jag att det blir 18års fest hos Evelina, dock är hon sjuk men får hoppas hon blir frisk. Det blir även ut och äta med Julia och linn samt sova hos Julia. Jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0