stockholm, here I come. (tänk när jag kan skriva sån rubrik fast om USA)

har seriösa tankar på att dra till stockholm på lördag och luncha med usa människor. Det vore ju faktiskt hur fett som helst. hittade billiga bussbiljetter också. det är ju frågan..
ska försöka få med mig malin eller atilla tänkte jag.
slipper jag komma där som en tönt och inte hittar någonstans.
haha. eller så drar jag med mig någon annan stackade som får sitta och lyssna på usa snack hela dagen. (okej, bara några timmar)

nu ska jag vara social med pellejöns här brevid mig, vi ska ha filmmaraton och kolla när solen går upp, dansa till slagsmålsklubben och tagga emmaboda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0