När man var liten föll man jämt, nu ska det va så jävla hemskt.

Måndagen går mot sitt slut och oj vilken trevlig start på lovet. Solen sken och jag sprang omkring på stan i klädd shorts och linne. nu är verkligen våren här! Köpte mig ett par solbrillor, smink och en bikiniöverdel (varför kan jag aldri hitta snygga underdelar?) Hela dagen har spenderats med anna, vi hängde i stallet lite också, stötte på Julia och stekte i solen. Jag har lite snygga linnes-ränder av solen. Men jag klagar inte!

min favorit kille kom även förbi en kortis förut. Men han försvann alldeles för snabbt.
tur att den lilla skiten kommer till mig imorgon bitti.

Jag firade vårkänslorna med att göra om i garderoben.
- bort med tjocktröjor och fram med shorts och klänningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0