mitt hjärta blöder

jag fortsätter citera veronica, hennes låtar är allt jag kan tänka på.
Har spenderat dagen framför tv, med olle, i stallet, maxi mm med olle och hans syster samt varit ute med hundarna xantal ggr. Jag klagar inte. Solen skiner och det känns så himla gött. Jag börjar även friskna till lite.

Nu ska det firas att det är fredag.
om några minuter kommer olle och hämta upp mig och vi åker till malin för att grilla och chilla. Låter inte helt fel.  Ni får en liten dagens också, bara för att.



skjortan är nyinköpt från hm. (synd att man inte ser fina guldknapparna) shortsen från gina. jag dör i dom, skinnshorts en varm sommarkväll är inget att rekomendera. rumsvett låter ju ungefär lite nice som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0