en fredag som denna.



såhär ser jag ut idag. solen skiner som aldrig förr och jag känner YEAH. det är fredag.
idag finns det en A-plan och en B-plan.

A-planen är att gå till skolan nu, ha matte, historia sen filmfreaks (3hbio) med skolan och olle. Sen åker jag jullan och linn till finspång och går ut och äter någonstans. sen mot eve för 18års fest. sen sova hos julia.

B-planen är att gå till skolan nu, ha matte, historia sen filmfreaks (3hbio) med skolan och olle. sen hänger jag i norrköping city med jullan och linn, innan jag åker hem för att träffa min man och hans friends och grillar lite och chillar sen sova hos olle.

Allt beror på om lilla Evelina är frisk idag eller inte. Vi får hoppas att hon är det!

nu - till skolan!

Kommentarer
Postat av: julia

Hej! Tänkte bara, om du har lust, säga att du gärna får lägga till South Dakota på länken till min blogg!:) tack!

2011-04-15 @ 14:23:13
URL: http://theyearofmylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0