du får alla överallt att skratta och ditt egna skratt är underbart.

idag hade vi sång och idrott på schemat. På rasterna & innan skolan skrev jag på engelska uppgifterna så nu är de klara och såg att hon hade hunnit rättat en och den klirrade jag mvg på, rätt soft!
var även super kul på idrotten idag, men oj va jobbigt! samt att hästen gick väldigt fint idag!

någon som inte är lika soft är att min engelska lärare ska sluta..
den jäveln ska flytta ner till USA, men vem vet!
om jag åker på semester till karlifornien under min USA tid kanske jag stöter på henne.
eller?

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, göra mig lite lunch sen bege mig mot pojkvännen.
rätt soft onsdag trotts allt.



Kommentarer
Postat av: Miss usa

Du kommer alltid vara en del av mig, precis som alla mina ljus...självklart är de alla säkert JÄTTEavis att du kommer ha mig mkt närmare än alla andra här hemma!

Jag finns dig nära OAVSETT avstånd, bara ett cyber-email away vettu!

ska göra mitt allt för att kunna komma och hälsa på- DOCK är jag säker på att din värdfamilj kommer göra en tripp till västkusten, och då, då du ska vi käka RIKTIGA tacos ihop...



stor kram

du vet vem...

2011-04-13 @ 20:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0