DU ÄR SÅ YEAH YEAH WOW WOW

åkte hem direkt efter tandläkaren. nu sitter jag här och.. blir frisk? eller sjukare.. har inte riktigt fattat vinkeln än. Sitter och kollar på Sex and the city.

fräsch bild. fräsch tjej.

 

där ser ni mina piercingar. skulle egentligen bara ta ett, men blev två lite spontant. På måndag ska jag ta en annan piercing. Örhänget har jag designat själv, ringarna är från gina tricot, indiska och glitter.

 

jag har även fått en tid att ta bort min tandställning. jag säger inte när, det är ett tag kvar. men YEAH så skönt. Snart ska jag göra mig lite lunch som jag verkligen inte orkar sen blir det stallet och teorilektion som sagt. Imorgon är det torsdag och jag ska snart boka

bussbiljetter till stockholm. Here I come USA folk.


Kommentarer
Postat av: Katt

Örhänget!! Designat själv!! Sjuukt snyggt!! Ge mig!!



..hur då föresten?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0