välkomna

hejhej hallå alla fina nya läsare. kul kul att vi blev så många!

Jag tänkte beskriva dagsläget än så länge.
Jag har fått inloggnings uppgifter till en speciell sida där jag fyller i allt mellan himel och jord. Nu väntar jag på att min mor och far ska skriva en text, så att jag kan fortsätta. Det är ungefär 28 sidor med allt ifrån information om syskon, till vaccinationer och passkort ( som man scannar och skickar in ) Detta har jag på mig att göra tills 27 december då stängs allt och skickas in. Snacka om att vara ute i sista sekunden, innan sista december måste man skicka in för att kunna önska delstat. Jag ska då önska Arizona som första valet. Andra är inte klart än men som det ser ut nu så blir det Michigan som får andra platsen.

annars då? allt jag gör är att prata om usa och allt jag tänker på är usa.
när får man egentligen tid att sova?

Kommentarer
Postat av: per

men hallå välj california som andraval försjutton! bättre stat i usa finns ju inte :) westcoast westcoast westcoast!

(förresten så himla skoj för dig att du är mitt uppe i planerandet, vad glad jag blev nu när jag hittade din blogg)

2010-12-02 @ 07:48:39
URL: http://onthecount.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0