tänkte att ni kunde få veta lite om mig!


Ditt namn?
ewelina
Födelseår? 1993
Hur Lång är du? 162
Spelar du något instrument? piano, i skolan
Dina första tankar när du vaknar? " vad ska jag ha på mig "
Vart befinner du dig just nu? hemma i soffan
Biter du på naglarna? urs nej
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? svarta
Har du några husdjur? två hundar och en häst
Är du singel? yez
Vem är snyggast? han jag såg på bussen för några veckor sedan & han HM modellen
Vem vet mest om dig? mina bästavänner
Vad vill du ha just nu? en stor godispåse
Ditt mål i livet? att se så mycket som möjligt
Rädd för? myror och djupt vatten
McDonalds eller Burgerking? donken
Sjunger du? japps, går en scen & musikal linje, så har inte så mycket val
Vad har du för skostorlek? 36
Vill du gifta dig? absolut
Kommer du överens med dina föräldrar?
japp, för det mesta i allafall
Din hårfärg? brunt
Skor du hade på dig idag? mina älskade dr martens inspererade kängor
Vad sover du i? mjukisbyxor, T-shirt och raggsockar
Kläder du har på dig? tunna leggins, knästumpor och en stor svart tunika
Favoritårstid? jag gillar alla, men sommar om jag måste välja
Favoritmat och dryck? tacos och nyponsoppa
Hur svarar du i telefonen hemma? jag brukar faktiskt låta det ringa
Hur svarar du i mobilen? tjaaa babe
Sov du ensam inatt? jo, som det ser ut än sålänge
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov
Vad var det senaste någon sa till dig? " inte fötterna på bordet, ha de i soffan istället "
Druckit idag? vatten och cola
Vad är det för väder hos dig nu? mörkt & snöigt
Godaste glassmaken? jag gillar inte glass :(
Drömmer du mardrömmar? aa, ganska ofta
Favoritklädsel? i löv fashon. så just nu, mörkt med smycken
Favorit godis? röda läppar skulle jag säga
Hur många kuddar sover du med? ingen, jag puttar bort den  i sömnen
Längtar du mest efter just nu? jullov
Vad luktar det nu om du sniffar lite? glögg och pepparkakor
Saknar du någon just nu? jajajajaaa
Snus eller cigaretter? cigaretter
Vill du ha barn? ja, det tror jag!
Längtar du till din nästa födelsedag? 24/7 - hela tiden!
Är du blyg? jao, lite i början (a)
Tycker du att du har fin dialekt? HAHHA ALDRIG!
Tycker du om fester? tummen upp!
Har du använt någon hårprodukt idag? spray
Vad har du för planer till helgen? party, stallet, glöggdroppin, hundarna, vännerhäng och lite plugg
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? 18 tror jag
En bra film? tjenare kungen
Vem får en kram? det får alla, det är ju ändå snart jul!
Vem får en puss? killen som jag såg på bussen för några veckor sedan
Hund, råtta eller katt? hundis
Tycker du om din pappa? självklart :)

Kommentarer
Postat av: thea

först och främst, va kul att du ska åka till USA! Det är så värt det! Längtar tillbaka som sjutton. Jag var i Michigan ja, i en stad som heter Traverse city. Det var väldigt fint men.. Det är väldigt likt Sverige, Klimatet det vill säga. Jag tror att t.ex. Minnesota är mer annorlunda till kulturen samtidigt som det är den amerikanska kulturen. Så jag hade nog valt minnesota.. Men michigan är väldigt fint också Bara det att man säkerligen vill ha något som är mer olikt sverige om du förstår vad jag menar? Michigan är ju känt för alla sina sjöar, det har vi ju i sverige också..

2010-12-05 @ 14:04:28
URL: http://htt://theaslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0