kvar att göra

  • - hälsoundersökningen
  • - två till hep. B sprutor -( ta den sista i maj )
  • - rektorns papper
  • - "Authorization to treat a minor"- pappret
  • - kopiera betygen och skriva in engelska
  • - scanna in alla papper

jag har 13 dagar på mig! - HEJA
imorgon går jag till rektorn samt kopierar mina betyg
ska kolla med mor min om jag kan ta hälsoundersökningen på måndag
sen den 23e ska jag ta ena hep. B sprutan.
sen är det typ klart,

bara "Authorization to treat a minor"- pappret som jag inte fattar någonting av.
bäst jag kollar med Explorius med en gång!


Kommentarer
Postat av: ebba

tror nog att jag kommer följa din blogg medan du är i usa. men det vore lite roligare om du skaffade en header? lycka till i usa! :)

2010-12-14 @ 11:23:08
Postat av: ewelina

hej ebba!

JAAA va kul :D va glad jag blev nu :)

alltså jag har satsat och fixat en header - men fattar inte hur man byter!

HAHA men ska satsa och tack igen!

2010-12-14 @ 23:47:15
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0