2011

Tänk hörreni, nu är det lite mer än ett halvår kvar.
jag undrar hur många veckor det är kvar i skolan?

Det känns så konstigt, att lilla ja ska åka till usa.
Jag såg en film igår då det var massa som sa farväl på en flygplats,
och jag tänker att det är inte så långt kvar tills jag får ta farväl.
Och om jag träffar de igen beror helt på vilken skola jag kommer på,
tänk om min skola slutar typ 24 juni, då har ju alla mina vänner tagit
studenten och gett sig ut i världen när jag kommer tillbaka.
Vi får hoppas de väntar lite på mig då först!

Ibland önska ja att jag inte skulle ha berättat det för någon,
utan bara försvinna. & slippa säga hejdå.

Men som tur är så är det typ 7-8 månader kvar & 2011 kommer bli världens bästa år!

Kommentarer
Postat av: nils

aa skulle verkligen vara skönt att bara slippa säga till alla att man åker utan bara sticka :) jag har faktiskt inte snackat alls så mycket med mina kompisar om att jag ska åka utan bara nämt det nån/några gånger..

2010-12-28 @ 16:46:25
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/
Postat av: Isa

Jag blir ju nervös an din text. D: Kan inte riktigt förstå att jag faktiskt kommer att försvinna ett helt år nånstans långt borta, bo hos någon jag inte äns känner! Usch vad man blir nervös :s

2010-12-29 @ 23:36:21
URL: http://isaiusa.blogg.se/
Postat av: malin

jag dör jag dör jag dör!

jag vill åka nu!

jag har nog inte riktigt förstått vad det är vi har gett oss in på. VILKEN GREJ VA?!

PUSS

2011-01-05 @ 00:09:42
Postat av: malin

jag dör jag dör jag dör!

jag vill åka nu!

jag har nog inte riktigt förstått vad det är vi har gett oss in på. VILKEN GREJ VA?!

PUSS

2011-01-05 @ 00:09:54
Postat av: ewelina

I KNOOOOOW MALIN,

DET ÄR SJUKT. S-J-U-K-T.

HIH.

PUSS

2011-01-05 @ 11:14:55
URL: http://hariibo.blogg.se/
Postat av: Victoria

Heej! Vad kul att du ska åka, jag åker också 2011/2012 :) ska vi länka?? Ha det så bra!!

2011-01-07 @ 14:36:21
URL: http://victoriasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0